با ما تماس بگیرید 44 7700 900693

خانه » درباره ما » خرید انبه خشک

خرید انبه خشک

جهت سفارش کلیک نمایید

مزایای بهداشتی مجنون انبه خشک خشک

16 آوریل 2019 – توسط سوسن ملونی

فواید سلامتی انبه خشک خشک

مطالب [جدول نمایش مطالب]

خشک کردن میوه ها یکی از بهترین راه های حفظ آنها برای مدت طولانی بدون آسیب دیدن مقدار زیادی از ارزش غذایی آنها است.

انبه خشک ، که یکی از میوه های بسیار متراکم در کره زمین است ، نمونه ای کامل از این امر است.

انبه خشک یکی از بهترین میوه هایی است که می توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید. آنها برای بسیاری از نسل ها شناخته شده اند که برای سلامتی شما فوق العاده هستند ، و این یکی از دلایلی است که میوه های گرمسیری به دلیل شفابخش بودن شناخته می شوند.

انبه خشک ها با انواع ترکیبات سالم مانند ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها پر شده اند.

آنها پر از فیبر هستند ، و می توانید انتظار داشته باشید که اگر به طور مرتب این میوه ها را مصرف کنید ، انواع مزایای سلامتی را تجربه کنید.

امروز می خواهیم کمی در مورد فواید سلامتی انبه خشک خشک شده و همچنین چند واقعیت جالب برای شما بگوییم.

فواید سلامتی انبه خشک خشک

1. به مدیریت قند خون کمک می کند

یکی از مواردی که انبه خشک مورد بررسی قرار گرفته است ، توانایی آنها برای کمک به افراد در مدیریت قند خون است.

مطالعات نشان داده اند كه این امر می تواند به كاهش قند خون در بزرگسالان كمك كند ، اگرچه لزوماً به ارائه مزایای دیگری كه ممكن است با تنظیم قند خون مانند كاهش وزن باشد ، كمك نمی كند.

2. به مدیریت فشار خون کمک می کند

انبه خشک با منیزیم پر شده است ، که ماده مغذی خوبی برای کمک به افراد برای کنترل فشار خون است. دلیل دیگر این امر به این دلیل است که انبه خشک مقدار زیادی پتاسیم در آنها وجود دارد ، و آنها سدیم زیادی را تأمین نمی کنند.

مشکلات فشار خون فقط مسئولیت مشکلات سلامتی بیش از 70 میلیون نفر در ایالات متحده است. به طور روزانه خوردن انبه خشک می تواند به شما کمک کند تا بخشی از این آمار شوید.

3. توانایی شناختی را بهبود می بخشد

انبه خشک یکی از بهترین غذاهایی است که می خواهید در صورت بهبود سلامت مغز خود مصرف کنید. بخشی از دلیل این امر به دلیل وجود مقدار زیادی ویتامین B6 است که آنها تأمین می کنند و این یکی از مواد مغذی لازم برای کمک به تقویت جریان خون و انرژی به مغز است.

این ویتامین و همچنین سایر ویتامین های گروه B برای کمک به مغز در تولید سطوح سالم انتقال دهنده های عصبی ضروری هستند. آنها همچنین می توانند به بهبود برنامه خواب شما کمک کنند که می تواند به توانایی های شناختی سالم تری کمک کند.

4- سلامت چشم را بهبود می بخشد

نکته دیگری که انبه خشک ها می توانند برای آن مفید باشند ، کمک به افراد در حفظ سلامتی چشمانشان است. این امر به این دلیل است که آنها حاوی زئاگزانتین ، یکی از تنها آنتی اکسیدان هایی است که در واقع در بافت چشم انسان یافت می شود.

آنچه این ماده مغذی انجام می دهد این است که به چشم کمک می کند تا نور آبی از خورشید و منابع دیگر را فیلتر کند. بدون این ماده مغذی ، نور آبی می تواند بدون چشم از چشم و داخل شبکیه شما عبور کند ، جایی که می تواند باعث آسیب شود.

یکی از مشکلاتی که اغلب با این بیماری همراه است به عنوان تخریب ماکولا شناخته می شود ، شرایطی که دید افراد با افزایش سن شروع به وخامت می کند. ماكولا دچار انحطاط مي شود و اين امر مانع از تشديد ديد افراد مي شود.

5. به بهبود استخوان ها کمک می کند

نکته دیگری که انبه خشک برای آن مفید است کمک به بهبود استحکام و تراکم استخوانهای شما است. این بخشی از این دلیل است که آنها مقدار زیادی ویتامین K را تأمین می کنند.

یکی از مواردی که کمبود ویتامین K در آن شناخته می شود ، مشکلات سلامتی استخوان ها است. شکستن و شکستگی استخوان ها اگر به مقدار کافی ویتامین K دریافت نکنید ، آسان تر می شود زیرا این ماده مغذی بدن برای جذب کلسیم لازم است.

علاوه بر این ، انبه خشک به طور جدی کلسیم را تأمین می کند. کلسیم به همراه ویتامین K به شما اطمینان می دهد که می توانید از استخوان های سالم و سالم لذت ببرید.

6. به مبارزه با بیماری قلب کمک می کند

برخی مواد مغذی موجود در انبه خشک وجود دارد که برای کمک به مبارزه با بیماری های قلبی مفید هستند. یکی از این مواد مغذی پکتین است که نوعی فیبر است. پکتین می تواند برای کمک به بدن در مدیریت میزان کلسترول مفید باشد.

این کار با کمک به افراد به کاهش سطح کلسترول LDL ناسالم و در عین حال متعادل کردن کلسترول HDL سالم منجر می شود. هنگامی که عدم تعادل این نوع کلسترول وجود دارد ، احتمالاً کلسترول LDL در عروق ایجاد می شود و مشکلاتی مانند آترواسکلروز ایجاد می کند.

انبه خشک همچنین پر از پتاسیم و برخی از ویتامین های گروه B است که همگی برای حفظ سلامت قلب مهم هستند. ویتامین های B به بدن در متابولیسم قند کمک می کنند و می توانند برای جلوگیری از دیابت مفید باشند.

7. با سرطان مبارزه می کند

نکته جالب دیگر که پکتین می تواند برای آن مفید باشد ، کمک به مبارزه با انواع خاصی از سرطان ، به ویژه سرطان پروستات است. پکتین با چیزی معروف به گالکتین 3 که نوع خاصی از پروتئین است و در ایجاد سرطان نقش دارد تعامل دارد. خوردن پکتین به این پروتئین کمک می کند تا از بروز سرطان جلوگیری کند.

انبه خشک همچنین پر از بتاکاروتن است که یک رنگدانه غذایی است که به رنگ زرد آن بخش زیادی از آن می دهد. این ماده مغذی گذشته از اینکه روشن و رنگارنگ است ، یک آنتی اکسیدان عالی است. این می تواند به مبارزه با رادیکال آزاد کمک کند

8. کم خونی را می جنگد

انبه همچنین می تواند برای مقابله با کم خونی مفید باشد ، شرایطی که بدن آهن را به سختی جذب می کند. این تا حدی بخاطر مقدار زیادی آهن است که این میوه های فوق العاده حاوی آن هستند.

کمبود آهن یکی از دلایل اصلی کم خونی است ، و تقریباً در بین همه افراد مبتلا به کم خونی مشاهده می شود. اگر فکر می کنید در جذب آهن مشکل دارید ، از جمله انبه های بیشتری در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

9. با پیری می جنگد

تعداد کمی از مواد مغذی در انبه وجود دارد که می تواند برای کمک به مبارزه با روند پیری مفید باشد. برخی از این مواد مغذی آنتی اکسیدان هستند که می توانند به مبارزه با علائم مشهود پیری که در پوست ظاهر می شوند کمک کنند.

با طولانی شدن اکسید شدن پوست ، افراد شروع به تجربه مواردی مانند چین و چروک ، لکه های کبدی و برچسب های پوستی می کنند. آنتی اکسیدان ها می توانند به جلوگیری از بروز این موارد کمک کنند.

انبه همچنین از نظر سرشار از بتاکاروتن زیاد است که علاوه بر اینکه آنتی اکسیدان خوبی است به بهبود سیستم ایمنی بدن نیز کمک می کند. بتاکاروتن نیز پس از مصرف به ویتامین A تبدیل می شود و این به مبارزه بیشتر با رادیکال های آزاد کمک می کند.

10- به بدن Detox کمک می کند

انبه ها کاملاً سرشار از فیبر هستند که برای بدن بسیار مفید است. در حقیقت ، یک انبه تنها 40٪ از توصیه های روزانه فیبر دریافتی را به شما می دهد.

فیبر برای کمک به سم زدایی بدن مفید است زیرا به دفع روده ها از روده کمک می کند. صفرا توسط بدن به عنوان مایعی تولید می شود که به جمع آوری سموم کمک می کند. در روده به فیبر وصل می شود و سپس از طریق مدفوع از بدن خارج می شود.

اما اگر فیبر کافی در رژیم غذایی خود دریافت نکنید ، صفرا از بین نمی رود. در عوض ، مجدداً از طریق کبد مجدداً چرخه داده می شود و دوباره به روده شما باز می گردد. اگر دفع نشود ، بیشتر و بیشتر سمی می شود و هر دور فشار بیشتری به کبد و بدن می رسد.

11. با آسم می جنگد

چیز دیگری وجود دارد که غذاهای پر بتاکاروتن می توانند در پیشگیری از آن کمک کنند: آسم. افرادی که رژیم های غذایی سرشار از بتاکاروتن مصرف می کنند ، کمتر به آسم مبتلا می شوند زیرا این ماده مغذی به جلوگیری از التهاب کمک می کند.

آسم مشکلی است که نتیجه آن ملتهب شدن مجاری هوایی برونش است. این کار تنفس را دشوار می کند و می تواند باعث شود فرد دچار تنفس سخت ، سرفه زیادی کند و احساس سستی در سینه کند.

خوردن غذاهای سرشار از ترکیبات ضد التهابی مانند بتاکاروتن می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند.

درباره انبه

انبه میوه های خارق العاده ای است که پر از فیبر و آنتی اکسیدان است. برخی از مردم آن را پادشاه میوه ها می نامند ، به این دلیل که آنقدر از نظر مواد غذایی متراکم و خوشمزه است که هیچ کس نمی تواند ارزش آن را به عنوان بخشی از آشپزخانه شما انکار کند.

نام خود از یک کلمه تامیل ، mangay گرفته شده است. این کلمه در هند سرچشمه گرفته است ، اما وقتی پرتغالی ها به هند آمدند ، تصمیم گرفتند آنرا مانگا بنامند. با گذشت زمان ، این کلمه انبه تبدیل شد که امروز همه با آن آشنا هستیم.

تاریخچه انبه

از تمام قسمت های انبه به دلیل ارزش غذایی آن استفاده شده است ، نه فقط گوشت میوه. مردم از پوست و همچنین برگ و پوست درخت نیز استفاده کرده اند. حتی گودال انبه ، که بسیاری از افراد از آن دور می شوند ، از داروهای مناسب آن به عنوان دارو استفاده می کند.

X